مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

خوشمزه ترین غذاهای مونیخ با طعمی فوق العاده

مونیخ یکی از زیباترین شهرهای آلمان است که با غذاهای خوشمزه و منحصر به فرد خود توجه گردشگران این منطقه را جلب نموده است. در این مقاله 7 مورد از خوشمزه ترین غذاهای مونیخ را معرفی کرده ایم.
بایرن، ایالتی که مونیخ در آن قرار دارد، کشاورزان زیادی دارد و به طور کلی مردم آن عاشق سنت و غذاهای سنتی هستند. غذاهای مونیخ اکثرا پرکالری هستند زیرا در گذشته کشاورزان این منطقه به انرژی بسیاری جهت انجام امور روزمره خود احتیاج داشته اند. این غذاها همچنین بسیار خوشمزه هستند. در این مقاله قصد داریم چند مورد از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای مونیخ را خدمت شما مخاطبان عزیز معرفی نماییم.

وایس وورست یا سوسیس سفید (Weisswurst)

سوسیس سفید نوعی سوسیس آلمانی خوشمزه است که به همراه نوشیدنی های محلی، آب پرتقال و مقداری خردل صبحانه ای باواریایی را تشکیل می دهد. این سوسیس که جز خوشمزه ترین غذاهای مونیخ معمولا به همراه نان پرتسل که پیشتر به آن اشاره شد و کمی سس خردل، سبزیجات و مخلفات به عنوان صبحانه ای خوشمزه در ایالت بایرن سرو می شود که می توانید آن را در اکثر کافه ها، رستوران ها یا هتل های شهر مونیخ امتحان کنید و لذت ببرید.

خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

اشپتسل (Spätzle) از خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

یکی از خوشمزه ترین غذاهای مونیخ یک غذای اومای کلاسیک! غذای لذیذ اشپتسل در اصل رشته فرنگی آلمانی است که با خرد کردن تکه های کوچکی از خمیر در آب جوش، دم کشیدن، خشک کردن و سپس سرخ کردن آنها در کره همراه با کمی آویشن تهیه می شود. این غذای خوشمزه اغلب با سس پنیر یا گاهی اوقات گوشت و پیاز سرو می شود، اشپتسل غذای مناسبی برای دوستداران پاستا است!

خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

پرتسل (Pretzels) از خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

پرتسل نوعی نان کره ای خوشمزه آلمانی محسوب می شود که در اشکال گوناگونی عرضه می شود. در پخت این نان گاها از شکلات و گردو یا حتی پنیر هم استفاده می شود که طعمی به یادماندنی و خوشمزه به آن می بخشد. البته عموما این نان بدون شکر و تنها با کمی دارچین سرو می شود. این نان های خوشمزه اشکال جالبی دارند و یکی از نمادین ترین غذاهای شهر مونیخ آلمان محسوب می گردند. 

خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

شمالتست (Schmalz)

از خوشمزه ترین غذاهای مونیخ شمالتست یک خوراک خوشمزه جنوب آلمان است که در واقع فقط از چربی و گوشت تشکیل شده است. باواریایی ها این خوراک را روی نان های گندم سبوس دار پخش می کنند و پیازهای خشک یا قطعات سیب روی آن اضافه می کنند. به طور سنتی، این میان وعده خوشمزه میان کشاورزان و هر کس دیگری که فعالیت بدنی بالایی دارد محبوب است. 

خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

شنیتسل (Schnitzel)

یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین غذاها با منشا آلمانی که امروزه در ایران نیز شناخته شده است، خوراک گوشتی شنیتسل می باشد. شنیتسل در واقع نوعی کتلت یا شامی می باشد که از غلتاندن گوشت در پودر سوخاری و سپس سرخ کردن آن تهیه می شود و با مخلفات و سبزیجات گوناگون سرو می گردد.

خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

گرمکنودل (Germknödel)

گرمکنودل یک نوع دسر شیرین و خوشمزه کوفته مانند آلمانی است که دارای مغزی از مربای خوشمزه می باشد. این دسر کوفته مانند گاها در کره نیز سرخ می شود و سپس سرو می گردد. گرمنودل یکی از محبوب ترین دسرهای شهر مونیخ به شمار می آید و معمولا همراه با غذاهای گوشتی مانند شنیتسل سرو می شود. همچنین پودر وانیل و پودر شکلات نیز بر روی آن ریخته می شود که این دسر را بسیار خوشمزه تر می نماید.

خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

جیان بینگ (Jian Bing)

جیانبینگ که ماهیتا یک غذای چینی است و به معنای پنکیک سرخ شده می باشد، یک غذای خیابانی سنتی معروف در مونیخ نیز به شمار می آید. این غذای خوشمزه عموما برای صبحانه خورده می شود و به عنوان "یکی از محبوب ترین صبحانه های خیابانی مونیخ" مورد استقبال مردم محلی و گردشگران قرار می گیرد. ترکیبات اصلی جیانبیینگ شامل خمیر آرد گندم، تخم مرغ و سس است. این غذا را می توان با چاشنی های مختلفی مانند باوکوئی (کراکر سرخ شده نازک و ترد)، ژامبون، سس خردل، پیازچه و گشنیز، سس چیلی یا سس هویز مصرف نمود.

خوشمزه ترین غذاهای مونیخ

 

منبع: www.touryab.travel

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی

تماس بگیرید  13 10 022 0992 

 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی