مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

کوه تسوگ اشپیتسه به عنوان بلندترین کوه آلمان

کوه تسوگ اشپیتسه ( Zugspitze ) با ارتفاع 2962 متر (9718 فوت) از سطح دریا، بالاترین قله رشته کوه وترستین و همچنین بلندترین کوه آلمان است.
کوه تسوگ اشپیتسه در جنوب شهر گارمیش (Garmisch-Partenkirchen ) قرار دارد و مرز اتریش - آلمان از ضلع غربی آن عبور می کند. جنوب کوه، زگسپیتز پلات، فلاتی بلند با غارهای بیشمار است. در پهلوهای کوه تسوگ اشپیتسه سه یخچال طبیعی وجود دارد که دو تا از بزرگترین آن ها شامل موارد مقابل است: اشنیفرنر شمالی با مساحت 30.7 هکتار و هولنتافرنر با مساحت 24.7 هکتار. سومین یخچال طبیعی نیز شوفرنر جنوبی است که 8.4 هکتار را در بر می گیرد.

بلندترین کوه آلمان

اولین صعود بلندترین کوه آلمان

بلندترین کوه آلمان ، کوه تسوگ اشپیتسه برای اولین بار در تاریخ 27 اوت سال 1820 توسط ژوزف ناوس، دستیار وی مایر و راهنمای کوهستان یوهان جورج تاوسل فتح شد. در تاریخ 27 اوت حدود ساعت 4 صبح ، ناوس، تاوسل و مایر برای صعود به قله تسوگ اشپیتسه شروع به راهپیمایی کردند. این سه نفر تلاش کردند از یخچال اشنفرنر در امتداد خط الراس غربی به قله غربی برسند. تلاش اول آنها ناکام بود، اما بلاخره موفق شدند و آنها سرانجام حوالی ساعت 11:45 دقیقه به قله غربی رسیدند. در ادامه رعد و برق و بارش برف آنها را وادار به بازگشت سریع نمود. آن ها در 28 اوت حدود ساعت 3 صبح به کوهپایه بازگشتند.

ارتفاع بلندترین کوه آلمان

بلندترین کوه آلمان ، کوه تسوگ اشپیتسه متعلق به محدوده Wetterstein از آلپ شمالی است. مرز اتریش - آلمان درست از بالای کوه عبور می کند. قبلاً یک پاسگاه مرزی در این قله وجود داشت اما از آنجا که آلمان و اتریش اکنون هر دو بخشی از منطقه شینگن هستند، گذرگاه مرزی دیگر اداره نمی شود. بر سر ارتفاع دقیق کوه تسوگ اشپیتسه مدتی بحث و جدل بود. ارقام داده شده بین 2690 الی 2970 متر متغیر است، اما اکنون به طور کلی پذیرفته شده است که در نتیجه یک نظرسنجی انجام شده توسط دفتر نقشه برداری دولت باواریا، ارتفاع این قله 2962 متر (9718 فوت) از سطح دریا است. به همین دلیل کافه جدید کوهپایه تسوگ اشپیتسه "2962" نامگذاری شده است!

بلندترین کوه آلمان

غارهای زیبا و دیدنی در اطراف بلندترین کوه آلمان

در اطراف کوه تسوگ اشپیتسه تعداد زیادی غار و دالان سنگ آهکی زیبا ایجاد شده است. در دهه 1930 تعداد غارها در این منطقه 300 عدد تخمین زده شد. تا سال 1955 در این منطقه 62 غار وجود داشته و تا سال 1960، 47 مورد دیگر نیز کشف شده است. نخستین کاوش های غارشناسی در اینجا در سال 1931 انجام گرفت. بزرگترین سفرهای اکتشافی دیگر در سالهای 1935 و 1936 و همچنین بین سالهای 1955 تا 1968 در این منطقه انجام گرفت. در طی یک سفر اکتشافی در سال 1958،  غار فینچ شفت (Finkenschacht) کشف شد. این غار دارای عمق 131 متر بوده و 260 متر طول دارد و دارای آبشاری نیز می باشد.

بلندترین کوه آلمان

ورزش های زمستانی بلندترین کوه آلمان

برای صعود به این قله در تور اروپا تله کابین هایی نیز تعبیه شده است، اما برای آنهایی که مایل هستند با قدرت خود به قله برسند، مسیرهای مختلف پیاده روی و کوهنوردی به قله را می توانید امتحان نمایید. پیاده روی به بالا از کوهپایه حدودا بین یک تا دو روز طول می کشد. همچنین غذا و مکان های اسکان نیز در بعضی از مسیرها موجود است. در زمستان، کوه تسوگ اشپیتسه یک مکان اسکی و اسنوبورد محبوب در تور آلمان است که دارای چندین مسیر اسکی از هر دو طرف است. بلندترین کوه آلمان ، تسوگ اشپیتسه دارای بلندترین پیست اسکی در آلمان است، بنابراین به طور معمول در طول زمستان از برف کافی برخوردار است.

 

منبع: www.touryab.travel

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی

تماس بگیرید  13 10 022 0992 

 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۱)

خیلی عالی بود این مطلب
امید وارم بازم مطلب بزارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی