مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان تحت عناوین ویزای بلوکارت آلمان (blue cart) و ویزای جستجو کار آلمان (job seeker) یکی از پرطرفدارترین ویزاها در دنیا می باشد. در واقع به دلیل اینکه آلمان صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیا می باشد ویزای کاری آلمان هم همواره طرفداران زیادی داشته است. در مقاله پیش رو اطلاعاتی در خصوص ویزای کار آلمان و شرایط اخذ آن در سال 2020 بیان گردیده است.

ویزای کار آلمان

ویزای کار آلمان و اهمیت بلوکارت در سال 2020

آلمان با 82 میلیون نفر جمعیت صنعتی ترین کشور دنیا و یکی از قدرتمندترین کشور های حوزه شنگن می باشد که بسیاری از افراد را برای اخذ ویزای کار آلمان مشتاق نموده است. این کشور دارای رشد جمعیت بالا و نرخ بیکاری پایین است و بازار کار فوق العاده ایی دارد تا جایی که با ارائه ویزای جستجوی کار تمایل خود را برای جذب نیروی کار متخصص خارجی نشان داده است.

باتوجه به اینکه سفارت آلمان در سال 2020 وقت مصاحبه ی ویزای کار آلمان را طولانی مدت میدهد (چیزی حدود یک سال) بهتر است به عنوان اولین قدم در سریعترین زمان وقت مصاحبه سفارت درخواست شود. (جهت این اقدام پاسپورت متقاضی کافی است)

شرایط کار در آلمان برای ایرانیان

در حال حاضر ویزای کار آلمان از لحاظ آماری برای ایرانیان خوب صادر میشود. و از تعداد حدود 50000 هزار تقاضا روی این ویزا برای ایرانیان حدود 38000 ویزا با جواب مثبت مواجه  شده است. یعنی از لحاظ آماری حدود 70% موفقیت. از لحاظ کاریابی نیز شرایط ماندگاری و اخذ اقامت نیز معمولا اکثر افراد موفق به پیدا کردن کار شده اند. دو پارامتر تاثیر بسزایی روی این موفقیت دارد. یک اینکه توانایی زبان فرد در چه وضعیتی است و همچنین تخصص و کار و رشته ی فرد در چه زمینه ایست. معمولا رشته های فنی مهندسی و تاسیسات و کامپوتر و برق و مکانیک و آرایشگری و آشپزی شانس بیشتری برای کار دارد.

ویزای کار آلمان

مراحل دریافت ویزای کار آلمان

ویزای بلوکارت آلمان یا همان بلوکارد آلمان دو تا شرط دارد:

یک اینکه فردی که برای ویزای کار آلمان اقدام میکند حتما باید از قبل یک دعوتنامه کاری و اصطلاحا قرارداد کاری داشته باشد. و شرط دیگر اینکه میزان حقوق دریافیت فرد باید به حدی باشد که سفارت آلمان مشخص کرده. این مبلغ برای رشته های مختلف و شهرهای مختلف آلمان مختلف است. اما به صورت میانگین این مبلغ حدود سالی 50000€ (یورو) و ماهیانه حدود 4000€ (یورو) حقوق دریافتی میباشد. بلو کارت دو حسن خیلی بزرگ دارد. یک اینکه متقاضی میتواند همراهان و خانواده خود را از ابتدا وارد خاک آلمان کند و به صورت همزمان همگی ویزا شوند و حسن دیگر اینکه اقامت دائم آلمان در عرض 21 ماه به متقاضی تعلق میگیرد.

ویزای (JOB SEEKER) آلمان

این نوع ویزای کار آلمان کوتاه مدت تر است اما شرط و شروط آنچنانی ندارد. در حقیقت به متقاضی اجازه میدهد بدون دعوتنامه کاری و بدون محدودیت میزان حقوق در این کشور به پیدا کردن کار بپردازد. فقط نکته ی مهم اینکه شغلی که فرد پیدا میکند باید مرتبط به رشته تحصیلی باشد.

شرایط ویزای جستجو کار آلمان در سال 2020 عبارتند از:

داشتن مدرک تحصیلی (مدرک دانشگاهی) حداقل لیسانس
سابقه کاری که بهتر است با بیمه همراه باشد اما بدون بیمه و با نامه ی کاری هم شدنی است
تاییدیه رشته تحصیلی و دانشگاه در لیست آنابین
تسلط کافی روی زبان آلمانی و یا در برخی رشته ها روی زبان انگلیسی 

ویزای کار آلمان

شرایط خانواده و همراهان

فرد در ابتدا به صورت فردی به آلمان میرود و پس از پیدا کردن کار همراهان خود را اضافه میکند. ویزای جستجو کار آلمان مدت اعتباری شش ماهه دارد.

 

منبع: www.emigrationplus.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی