مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع لیسانس

سوال اینست که آیا در مقطع لیسانس نیز می توان بورسیه تحصیلی آلمان را دریافت کرد یا خیر؟

بورسیه تحصیلی در آلمان

واقع‌گرایانه بگوییم پاسخ به این سوال منفی است مگر آنکه سابقه درخشان تحصیلی ملی و یا بین المللی همچون کسب رتبه در المپیادها یا ثبت اختراع در مدارک متقاضی به چشم بخورد. تحصیل در مقطع کارشناسی در آلمان چیزی در حدود ۴ سال طول می کشد و می توان گفت که پیدا کردن دانشگاهی با هزینه های کاملا رایگان برای این دوره تقریبا غیر ممکن است. متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی در آلمان لازم است حداقل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را داشته باشد. برای شروع دوره لیسانس در آلمان باید یک دوره یک ساله در کالج آن کشور گذرانده شود تا اجازه ورود به یکی از دانشگاه های آلمان را پیدا کند.

مدرک زبان B1  آلمانی، حداقل مدرکی است که متقاضی می تواند برای ورود به دانشگاه داشته باشد. پس از پایان دوره کالج یک ساله، فرد متقاضی باید در آزمونی با نام  Feststellungsprüfung شرکت نماید. سپس با در نظر گرفتن نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی، دوره کالج یک ساله ای که در آلمان گذرانده، می تواند در رشته مورد نظر خود وارد یکی از دانشگاه ها شود. نکته بسیار مهم این است که برای دانشجویان دوره لیسانس اجازه کار وجود دارد.

این دوره یک ساله برای آن است تا شما مدرکی معادل مدرک دیپلم در آلمان را بدست آورید. همان طور که پیش از این نیز اشاره شد تقریبا در هیچ دانشگاهی درآلمان تحصیل رایگان و یا بورسیه تحصیلی آلمان در مقطع لیسانس دیده نمی‌شود به همین دلیل نیز این یک سال، فرصت بسیار خوبی برای تقویت دانش زبان آلمانی برای ورود به دانشگاه خواهد بود.

 

منبع: www.nilgam.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی