مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

ویروس کرونا

در این مقاله به نقل از سایت دولت فدرال آلمان bundesregierung اطلاعاتی از ویروس کرونا به دست خواهید آورد.

کرونا ویروس

چگونه شهروندان می توانند از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند؟

ویروس کرونا از فرد به فرد دیگر منتقل می شود. برای کاهش خطر ابتلا به عفونت ، در مورد کلیه بیماریهای عفونی باید بهداشت خوب دست ، سرفه و عطسه و رعایت فاصله از بیمار رعایت شود.

 

علائم ویروس جدید چیست؟

سرفه ، آبریزش بینی ، گلودرد و تب مانند سایر بیماری های تنفسی از علائم منجر به ویروس کرونا میباشد. برخی از مبتلایان نیز از اسهال شکایت دارند. به نظر می رسد در بعضی از بیماران ویروس با یک دوره شدیدتر همراه بوده و منجر به مشکلات تنفسی و ذات الریه می شود.

کرونا ویروس

برای کدام گروه از افراد آلودگی به ویروس بسیار خطرناک است؟

در مواردی که تاکنون به طور عمده از چین گزارش شده است چهار تا از پنج دوره بیماری خفیف بوده است. در برخی از بیماران ، ویروس کرونا می تواند با مشکلات تنفسی و ذات الریه به یک روند شدیدتر منجر شود. تاکنون ، مرگ و میر عمدتاً در بیمارانی که پیرتر بوده اند و یا قبلاً از بیماری های مزمن اساسی رنج می بردند ، رخ داده است.

 

اگر گمان می کنم آلوده شده ام چه کاری باید انجام دهم؟

ابتدا باید جلوگیری از پخش سرفه و عطسه و همچنین بهداشت خوب دست رعایت شود و بعد در صورت بروز علائم دستگاه تنفسی به مراکز پزشکی مراجعه شود.

کرونا ویروس

آیا مسافران قبل از شروع سفر باید بررسی کنند که آیا محدودیت سفر به دلیل ویروس کرونا وجود دارد؟

اگر می خواهید هم اکنون به خارج از کشور سفر کنید ، باید از قبل مطلع شوید که آیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، موانع ورود یا کنترل های ویژه در مقصد سفر اعمال می شود. وزارت خارجه فدرال صفحه خود را در مورد ویروس کرونا تنظیم کرده است که در آن می توانید تمام اطلاعات مهم را پیدا کنید. شما می توانید قبل از شروع سفر خود را در سفارت یا کنسولگری کشور مسافرتی در آلمان معرفی کنید. وزارت خارجه فدرال اطلاعات مربوط به مسافرت و امنیت را برای همه کشورها در وب سایت خود دارد. افرادی که سفر میکنند می توانند اطلاعات به روز و موثق در مورد وضعیت کشور مورد نظر - اطلاعات مربوط به کشور و همچنین اطلاعات ایمنی ، مقررات گمرکی یا توصیه های واکسیناسیون را پیدا کنند.

 

خطر عفونت در سایر کشورها چیست؟

در ضمن شیوع ویروس کرونا از چین تأثیر جهانی داشته است. چین بیشترین تأثیر را دارد. در عین حال ، تعداد زیادی از موارد عفونت در کشورهای دیگر نیز رخ داده است. توصیه می شود قبل از سفر به کشورهای آسیب دیده ، به وب سایت وزارت خارجه فدرال مراجعه کنید. در آنجا اطلاعات سفر و ایمنی را برای همه کشورها خواهید یافت. اینها بطور مداوم به روز می شوند - همچنین در مورد خطرات سلامتی.

 

مسافرانی که از مناطق خطرناک کروناویروس باز می گردند چه چیزی را باید در نظر بگیرند؟

هرکسی که با هواپیما به کشور بازگشت و از علائم بیماری ویروس کرونا مانند تب ، سرفه یا تنگی نفس رنج می برد ، باید به کادر پرواز اطلاع دهد. اگر چنین علائمی در فرودگاه رخ داد، لطفا با کارکنان فرودگاه تماس بگیرید. افرادی که تماس نزدیکی با افرادی داشته اند که ویروس آن ها در آزمایشگاه تشخیص داده شده  یا در منطقه خطرناکی قرار داشته اند ، باید از تماس با افراد دیگر خودداری کنند. افراد باید بلافاصله با بخش بهداشت تماس بگیرند. 

 

از کجا می توانم اطلاعات به روز و موثق راجع به آنچه در مورد ویروس کرونا گذشت پیدا کنم؟

سازمان بهداشت جهانی (WHO) اطلاعات مربوط به ویروس کرونا را در وب سایت خود ارائه می دهد.

 

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی