مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

بهترین زمان سفر به آلمان - مدرس زبان آلمانی

برای زمان سفر به آلمان که مقصدی برای تمام طول سال است می‌توانید با توجه به نوع سفرتان زمان مناسبی پیدا کنید. نکته‌هایی که در ادامه می‌آیند شما را بهتر راهنمایی می‌کنند:

برای زمان سفر به آلمان اگر به طبیعت علاقه دارید و قرار است در آلمان بیشتر وقت‌تان در طبیعت و به دور از مکان‌های سقف‌دار باشد چه بهتر که از ماه می تا سپتامبر  آنجا باشید.
اگر هم ترجیح می‌دهید آلمان را همراه با تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان تجربه نکنید بهتر است بهار و پاییز به آلمان بروید که در آن زمان مناظر منحصر به فرد و مخصوص خود را دارد.

زمان سفر به آلمان
برای زمان سفر به آلمان اگر به اسکی و ورش‌های زمستانی علاقه دارید، بهتر است به یاد داشته باشید که دسامبر تا اواخر مارس بهترین زمان برای ‍پیست اسکی است که برای خود آلمانی‌ها یک اتفاق مهم محسوب می‌شود.

بهترین زمان سفر به آلمان برای فستیوال

برای زمان سفر به آلمان اگر عاشق فستیوال‌ها و دسته دسته تماشاگر و آدم‌های مختلف هستید، با افزایش دما هوا رفته رفته قیمت هتل‌ها و پرواز‌ها هم زیاد می‌شود اما پشت این گران شدن دلیل خوبی است. درواقع بسیاری از گردشگران در این روزها آلمان را ملاقات می‌کنند و برخی از فستیوال‌های مهم هم در این روزها آغاز می‌شوند. حیف است به آلمان بروید و کارناوال‌ها و جشن‌های آلمان را از دست بدهید. برای همین یکی دیگر از عواملی که روی زمان سفر شما تاثیر می‌گذارند همین فستیوال‌های آلمان است.

زمان سفر به آلمان
برای زمان سفر به آلمان اگر می‌خواهید رود راین را درحالی که آتش‌بازی‌های شب روی آن منعکس می‌شود ببینید زمان این جشنواره آخر هفته‌‌های ماه می و سپتامبر است. همچنین کارناوالی هم به عنوان کارناوال فرهنگ‌ها هر ساله در برلین اجرا می‌شود که هدف آن صلح و همزیستی میان فرهنگ‌های مختلف است. در زمان این کارناوال برلین پر از غذاهای خوشمزه، موسیقی، رقص، رژه و ارابه‌های تزیین شده می‌شود. زمان این کارناوال ۷ تا ۱۰ ژوئن است.

برای زمان سفر به آلمان در ماه فوریه ممکن است وقتی در خیابان‌های برلین قدم می‌زنید ناگهان ببینید ساختمان‌ها و معماری‌های نیمه قدیمی و نیمه مدرن این شهر دیگر در تاریکی شب پنهان نیستند. بلکه هر ساختمان بر روی خودش پارچه‌ای نورانی از رنگ‌ها و طرح‌های شگفت‌انگیز داردو به این مراسم جشنواره نور برلین می‌گویند.

برای زمان سفر به آلمان اگر شیفته جهان موسیقی هستید، باید بدانید در ماه سپتامبر در مونیخ قرار است برای شما اتفاقی مهم رخ بدهد. جشنواره ای ۱۶ تا ۱۸ روزه که  در آن می‌توانید اوج جذابیت های فرهنگی و موسیقی را تجربه کنید و از کنسرت هایی که در فضای باز اجرا می شود لذت ببرید و تا دلتان می خواهد نوشیدنی بخورید.

زمان سفر به آلمان
فصل پنجم جشنواره‌ای  است که دیگر فقط در یک شهر به خصوص نیست. بلکه در اکثر شهرهای آلمان برگزار می‌‌شود. فستیوالی شش روزه از ۲۸ فوریه تا ۵ مارچ که در آن همه لباس‌های رنگ با ماسک‌های مختلف دارند. معروف‌ترین کارناول مربوط به این مراسم کارناوال Oktoberfest در شهر کلن است.

برای زمان سفر به آلمان باید بدانید که جشن اکتبر هم که گاهی در لیست دیدنی‌های آلمان می‌آید در مونیخ برگزار می‌شود.

 

منبع: www.alibaba.ir

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۱)

عاالی تبریک میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی