مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان - مدرس زبان آلمانی

سرمایه گذاری در آلمان به طرق مختلف امکان پذیر است که به تعدادی از آنها به صورت مختصر پرداخته ایم. کشور آلمان به عنوان صنعتی ترین کشور اروپا امکان جذب سرمایه های خارجی را به بهترین نحو ممکن فراهم نموده است. رشد بالای اقتصادی, امنیت اقتصادی, صنایع بزرگ و پیشرفته, زیرساخت های قوی و …. آن را به جذاب ترین کشور اروپا برای سرمایه گذاری در آلمان تبدیل نموده است. این امر چه در مورد سرمایه گذاران اروپایی و چه سرمایه گذاران خارج از اروپا صادق است.

سرمایه گذاری در آلمان

شرایط سرمایه گذاری در آلمان

طبق قوانین سرمایه گذاری در آلمان برای سرمایه گذاری سبک یا ثبت شرکت در کشور المان شما نیاز دارید یک طرح اقتصادی یا Business plan ارائه دهید. این طرح باید در کشور المان قابلیت اجرا داشته باشد. از طرف دیگر این طرح باید به گونه ای باشد که امکان سود آوری آن وجود داشته باشد و متقاضی ثبت شرکت در آن حوزه، تجربه کاری داشته باشد.

سرمایه گذاری در آلمان

حداقل هزینه سرمایه گذاری در آلمان مورد نیاز برای این نوع از ثبت شرکت 25000 یورو می باشد. با این میزان سرمایه شما می توانید یک شرکت با مسئولیت محدود در المان تاسیس نمایید که حداقل تعداد اعضای آن یک نفر است. نوع دیگری از شرکت های قابل تاسیس در المان شرکت سهامی است که به حداقل سرمایه ای  50,000 یورویی نیاز دارد. ثبت انواع دیگری از شرکت ها مانند تاسیس شعبه ای از یک شرکت اصلی خارج از آلمان، در خاک المان نیز وجود دارد که شرایط و ضوابط خود را دارا می باشد.

با سرمایه گذاری در آلمان و ثبت شرکت شما اجازه بازگشایی حساب بانکی در کل قاره اروپا را بدست خواهید ضمن آنکه می توانید به تجارت و معامله با همه کشورهای دنیا بپردازید. امکان تحصیل رایگان و برخورداری از خدمات درمانی رایگان از دیگران مزایای این روش مهاجرت به کشور آلمان است که برای شخص متقاضی، همسر و فرزندان کمتر از 18 سال او وجود دارد.

البته سرمایه گذاری در آلمان با مبالغ بالاتر همچون 250,000 یورو، 500,000 یورو، 1,000,000 یورو نیز وجود دارد که هر کدام شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. البته شایان ذکر است که سرمایه گذاری در تمام مناطق دنیا با ریسک همراه است و سعی کارشناسان ما بر این است که شرایط مهاجرت به آلمان با ریسک کمتری را به متقاضیان عزیز توصیه نماییم تا پس از ورود به کشور مورد نظر با شناخت کافی خود به سرمایه گذاری بپردازند. درباره کشور آلمان استفاده از دیگر روش های مهاجرتی نظیر تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در المان و یا اخذ ویزای کار این کشور بسیار مناسب تر است.

سرمایه گذاری در آلمان

منبع: www.estehbanaty.org

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی