مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

پاسپورت آلمان - مدرس زبان آلمانی

گرفتن پاسپورت آلمان یعنی اخذ تابعیت و شهروندی کشور آلمان . در این مقاله به راه های اخذ پاسپورت آلمان و نکات مرتبط به پاسپورت آلمان پرداخته ایم . این پاسپورت دارای اعتبار جهانی می باشد و کسانی که دارای پاسپورت آلمان هستند می توانند به ۱۵۸ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند . 😍 با ۸ سال زندگی در کشور آلمان می توانید این پاسپورت را به دست بیاورید . از طریق تولد و ازدواج می توانید بعد از ۵ سال اقامت در آلمان برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید.

پاسپورت آلمان

شیوه های اخذ پاسپورت آلمان

از سه روش می توانید جهت گرفتن پاسپورت آلمان اقدام کنید اقامت موقت ، اقامت دائم EC ، بلو کارت . اقامت موقت :متقاضیان دارای اقامت موقت و کار در آلمان پس از تمدید سالانه ی اقامت خود بعد از ۸ سال می توانند نسبت به اخذ پاسپورت آلمان اقدام کنند. اقامت دائم : افرادی که دارای اقامت دائم کشور آلمان از طریق ازدواج ، سرمایه گذاری و تولد شده اند بعد از ۵ سال می توانند نسبت به اخد پاسپورت آلمان اقدام کنند . بلو کارت : افرادی که دارای کارت آبی می باشند با داشتن مدرک زبان B1 آلمانی و کار در مدت ۳۳ ماه می توانند برای گرفتن پاسپورت آلمان اقدام کنند .

پاسپورت آلمان

راه های مهاجرت به کشور آلمان :
مهاجرت به کشور آلمان از طریق کار
مهاجرت به کشور آلمان از طریق ویزای تحصیلی
مهاجرت به کشور آلمان از طریق پناهندگی
مهاجرت به کشور آلمان از طریق ازدواج
مهاجرت به کشور آلمان از طریق سرمایه گذاری

بعد از ۸ سال اقدام به اخذ تابعیت و پاسپورت آلمان برای متقاضیان امکان پذیر می باشد . با گرفتن پاسپورت این کشور شهروند آلمان خواهید شد و از مزیت های یک شهروند آلمانی برخوردار خواهید بود . در صورت داشتن زندگی در آلمان به صورت دائم و مستمر  به مدت ۸ سال ، استطاعت مالی برای حمایت از خود و خوانواده تان ، داشتن سطح زبان b1 آلمانی و همچنین نداشتن هیچ ‘ونه محکومیت و متعهد بودن به قانون اساسی و دموکراسی می توانید پاسپورت و تابعیت کشور آلمان را اخذ کنید.

پاسپورت آلمان

گرفتن پاسپورت آلمان مزیت های فراوانی دارد. از جمله مهم ترین آنها شامل : حق رای ، حقوق اولیه اساسی ، رفتن و امد در اتحادیه اروپا بدون محدودیت ، حفاظت کنسولی ، آزادی انجمن ها و ملاقات ها ، معافیت از شرایط خاص ویزا ، دسترسی به مزایای بهداشتی ، بیمه بیکاری و بازنشستگی ، حمایت مالی برای مطالعات در موسسات عمومی ، مجوز کار ، واجد شرایط شدن برای کارمند دولت شدن ، انتظار ۳ ساله برای همسر غیر آلمانی برای شهروندی می باشد . قبل از این که متقاضی گرفتن پاسپورت المان شوید باید از طریقی بتوانید اقامت کشور آلمان را به دست بیاورید.

 

منبع: www.eurovisa24.com

 

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

مدرس زبان آلمانی

پاسپورت آلمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی